колата ми вече е на 270 000 и сякаш мотора не работи както преди а по сервизите уж нямам проблеми ...и искам да и направя основен или поне частичен ремонт .. Разгледах в онлайн магазини никаде няма цени на части като гумички бутала сегменти биели ... ризи или там каквото и да е та затова се обръщам към вас някой правил ли го е ? И горе доло колко му е излязло имам около 1000 лв събрани сега чакам и още една заплата
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 145 2.0 T.S. основен ремонт
Collapse
X
-
axm-auto имат някои от нещата, които ти трябват. Иначе цената за труд варира доста според сервиза. Но за съжаление най-евтините такива понякога могат да се окажат лоша идея! Под 1000лв едва ли ще паднеш, така че преди да започнете ремонта проверете със сигурност дали има нужда!Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
-
Ако на този етап го отворят, ще ти излезне предполагаемо 1200-1500 лева и то смяна на сегменти, лагери, шлайф глава и може би гумички на клапаните, както нови ремъци, ролки и т.н. Ако има проблем с клапаните, може и горница. Хубаво е и съединителя да смениш, че труда ще е 0 лева при свален двигател. Вариаторът е още една тема, нещата са обширни и парите си летят, приготви 2к и тогава влизай в начинанието. Но може да ти е ок всичко, знае ли човек.Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеДа използвам темата, за което се извинявам. А за отстраняване на харч на масло, което да кажем е гумички и сегменти, колко пари отиват, при качествен ремонт?Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщениеДа използвам темата, за което се извинявам. А за отстраняване на харч на масло, което да кажем е гумички и сегменти, колко пари отиват, при качествен ремонт?Но вземи най-добрите . Цената на Victor Reinz е около ~12-13 лв комплекта за всичките , айде 20 лв да го кажем макс . Труда вече според майсторите , но не е фрапираща цифра
А колега tqnbtb , сигурен ли си , че ти се впуска в такива приключения . Иначе задължително смяна на основни и биелни лагери . И най-важното - намери си добър майстор , иначе ще страдаш !!!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Comment
-
Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщениеИ най-важното - намери си добър майстор , иначе ще страдаш !!!Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеколата ми вече е на 270 000 и сякаш мотора не работи както преди а по сервизите уж нямам проблеми ...и искам да и направя основен или поне частичен ремонт .. Разгледах в онлайн магазини никаде няма цени на части като гумички бутала сегменти биели ... ризи или там каквото и да е та затова се обръщам към вас някой правил ли го е ? И горе доло колко му е излязло имам около 1000 лв събрани сега чакам и още една заплата
Обикновенно на тези коли първо им свършват маслените сегменти а после си губят компресията.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Преди 5 месеца правих основен ремонт на 2.0ТС 16в. Ето някой цени, за които се сещам на прима виста :
Биелни лагери -50лв
Основни лагери - 80-90лв
Комплект гарнитури от... до.. - 160лв
Сегменти - около 200лв
обслужване на глава (стандартно) - 120лв
АКо има криви клапани - 9лв на клапан
Ремъци, ролки, водна помпа - около 360лв
Свещи Иридиум - 200лв
Съединител - около 300лвЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Абе майстор има добър и се занимава само с алфи каде каде по сложни мотори има от тоя не вярвам кой знае какви мъки да са дори и за майстор дето не е барал алфа .. digitalundgrd мерси много за инфото много ми помогнаКомпресията все още става не е идеална ама пък след ремонта се надявам да стане .. колкото до масло не харчи нито грам нз защо така по принцип поне малко го дават да пипа мотора ама моята грам вече 3та смяна правя сяка с промивно масло
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеАбе майстор има добър и се занимава само с алфи каде каде по сложни мотори има от тоя не вярвам кой знае какви мъки да са дори и за майстор дето не е барал алфа .. digitalundgrd мерси много за инфото много ми помогнаКомпресията все още става не е идеална ама пък след ремонта се надявам да стане .. колкото до масло не харчи нито грам нз защо така по принцип поне малко го дават да пипа мотора ама моята грам вече 3та смяна правя сяка с промивно масло
Arena Coast Customs
Comment
-
Ми като не пипа , по-добре не отваряй мотораА какво по-точно да разбираме под "и сякаш мотора не работи както преди а по сервизите уж нямам проблеми ..." - като вървеж , звук или ...
Да не се окаже примерно , че си за свещи и да се чудиш защо не си доволен от основния ремонт после ..
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
Ex: BMW E61 530 Xi
Comment
-
Колега за да не се занимаваш със сервизи и прочие на този етап правиш следното - взимаш компресомера , откачаш бобините , като откачаш и проводниците към тях , слагаш компресомера на мястото на свещите като се съобразяваш със условието на другите цилиндри да няма свещи , освен на този който мериш да си поставил втората свещ. Преди това двигателя трябва да е загрян на работна температура , един човек отива и върти стартера , като педала за газта е натиснат до край , ти гледаш налягането във съответния цилиндър. Разликата в наляганията между цилиндрите трябва да е максимум 1 бар , като стойност под 10 бара ако не се лъжа значи само едно - увеличени хлабини в цилиндрите. Ако път в само някой от цилиндрите е ниско налягането - може клапан да изпуска итн. Елиминирай първо това , без да ходиш на сервиз да ти вземат само 30лв.....Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
Comment